اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ریزش 5 هزار و 300 نفری ثبت‌نام کنندگان مسکن اقدام ملی در زنجان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 5 هزار و 300 نفر ثبت‌نام کننده در مسکن اقدام ملی در زنجان ریزش کردند.

ریزش 5 هزار و 300 نفری ثبت‌نام کنندگان مسکن اقدام ملی در زنجان

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام مسکن اقدام ملی در استان زنجان توسط اداره راه و شهرسازی ادامه دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه این سامانه به صورت کشوری بوده و وزارت راه و شهرسازی اقدام به ثبت‌نام افراد دارای شرایط می‌کرد، گفت: سهمیه استان زنجان با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام 10 هزار و 20 نفر در فرآیند طرح اقدام ملی در زنجان انجام شد، بیان کرد: از این تعداد 9 هزار واحد برای شهر زنجان و یک هزار و 20 واحد برای سایر شهرها پیش‌بینی شده است.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان 5 هزار و 300 نفر ریزش کرده و فاقد شرایط اعلام شدند، عنوان کرد: 3 هزار و 700 نفر دارای شرایط  ثبت‌نام مسکن اقدام ملی بودند که پیامک به آنها ارسال شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 700 نفر مدارک خود را به اداره راه و شهرسازی ارائه داده‌اند، بیان کرد: این ثبت‌نام ادامه دارد و با پایان آن فرصت برای اعتراض آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتراض‌ها بررسی و علت رد پرونده اعلام خواهد شد، کفت: با پایان پایش‌ها ثبت‌نام جدید از متقاضیان انجام می‌شود.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در اسفند‌ماه سال‌جاری یا اوایل سال آینده ثبت‌نام مجدد آغاز شود، بیان کرد: سهمیه استان زنجان حفظ خواهد شد و ثبت‌نام جدید اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول