اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: جریان مقاومت فلسطین متحد شده تا معامله قرن را شکست دهد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر این باور است که پاسخ مقاومت فلسطین به حملات اخیر صهیونیست‌ها دردناک، بازدارنده و نابود کننده بود و مقاومت توانست پیروزی جدیدی رقم بزند.

حماس: جریان مقاومت فلسطین متحد شده تا معامله قرن را شکست دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که مقاومت فلسطین در حملات اخیر خود، نشان داد که در برابر رژیم صهیونیستی، قدرت بازدارندگی دارد.

البردویل به پایگاه خبری «فلسطین الیوم» گفت: «روشن بود که اشغالگر اسرائیلی در دور اخیر، می‌خواست به ملت ما بفهماند و این پیام را ارسال کند که ملت فلسطین، قادر به مقابله نیستند، ولی مقاومت فلسطین، در کمین بود و طرحهای آن را ناکام گذاشت».

وی با بیان اینکه پاسخ مقاومت فلسطین، دردناک، بازدارنده و نابود کننده بود، تأکید کرد: «مقاومت توانست، اسرائیل را متزلزل کند و پیروزی جدیدی رقم بزند. نبرد اخیر با دشمن اسرائیلی، پیامی به تمامی کسانی است که فکر می‌کنند می‌توانند ابهت ملت فلسطین را از بین ببرند».

این مسئول فلسطینی ادامه داد: «ملت ما و مقاومت شجاع آن قادر هستند با دشمن و معامله قرن که در پی نابودی مسئله فلسطین است، مقابله کنند. جنگ اخیر و دورهای پیشین نبرد با دشمن اسرائیلی، معادله جدیدی علیه دشمن اسرائیلی تحمیل کرد تحت این عنوان که مقاومت به هر تجاوز اسرائیل، پاسخ خواهد داد».

البردویل با بیان اینکه به اذن خداوند، تمام خاک فلسطین آزاد خواهد شد، خاطر نشان کرد، این دور از حملات، نشانگر اتحاد در مواضع و میادین نبرد بود.

این مسئول حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که متحمل شود، از سوی کل ملت فلسطین خواهد بود، نه از سوی یک گروه از مقاومت، تصریح کرد، ملت فلسطین، حامی جریان مقاومت و برنامه‌های آن هستند.

وی در پایان تأکید کرد، جریان مقاومت در تمامی سطوح، متحد و یکی شده است تا معامله قرن را شکست دهد و محاصره رژیم صهیونیستی را از بین ببرد.

معامله قرن طرح صلح تحمیلی از سوی آمریکاست که رئیس جمهور این کشور هشتم بهمن ماه گذشته آن را رسما علنی کرد؛ طرحی یکجانبه که در راستای حمایت از اسرائیلی‌هاست.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول