اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ناگفته‌هایی از زندگی زنده یاد «فرج الله سلحشور» امشب از شبکه یک

همزمان با سالگرد درگذشت فرج الله سلحشور برنامه «راوی حقیقت» با موضوع تأثیر فیلم و سریال های تاریخی دینی و قرآنی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

ناگفته‌هایی از زندگی زنده یاد «فرج الله سلحشور» امشب از شبکه یک

محمد هوشیاری تهیه کننده و کارگردان این برنامه در این‌باره به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: با توجه به سالروز وفات فرج لله سلحشور این برنامه امشب ساعت ۱۹/۴۵ از شبکه یک سیما و تکرار آن پنجشنبه ساعت ۶ صبح پخش خواهد شد، «راوی حقیقت» به بیان تأثیر و بازتاب فیلم و سریال‌های تاریخی دینی و قرآنی در ابعاد گوناگون می پردازد که با حضور شخصیت‌های برجسته در حوزه‌های مختلف تولید شده است.

هوشیاری افزود: با توجه به اینکه مرحوم سلحشور به عنوان فیلمسازی متعهد و موفق  در عرصه آثار تاریخی مذهبی و قرآنی مطرح بود لذا در این برنامه با گذری به مقاطع مختلف زندگی این هنرمند فقید می پردازیم. تهیه کننده «به رنگ آفتاب» در ادامه گفت با توجه به زمان برنامه که در یک قسمت تدوین شده متأسفانه برخی از کارشناسان و میهمانان فرهیخته و همچنین آیتم‌های جذاب که با مشکلات فراوان آنها را در فواصل مختلف ضبط کرده بودیم را حذف نمودیم، زیرا قرار بود راوی حقیقت در سه قسمت آماده سازی شود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون افزود: «راوی حقیقت» از شبکه های دیگر سیما نیز پخش خواهد شد و شبکه مستند پنجشنبه ساعت ۱۷ و شبکه قرآن جمعه ساعت  16 این اثر را به روی آنتن خواهند برد.

وی در ادامه و در رابطه با همکاری جدیدش با شبکه قرآن نیز گفت در حال تولید بخش دوم مجموعه ۴۵ قسمتی 
«نشانه ها» با موضوع شگفتی های جهان آفرینش هستیم که البته پانزده قسمت از این برنامه پخش شده و بخش دوم آن نیز در ایام نوروز پخش خواهد شد.

کارگردان «نشانه ها» در رابطه با روند تولید فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد گفت: در حال برنامه ریزی و مقدمات ساخت فیلمی فاخر و بین المللی با نام موقت «متولد ماه مِی هستیم »از انجایی که این پروژه در کشورهای مختلف فیلمبرداری میشود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا در حال برگزاری جلسات و برنامه ریزی با اشخاص ذی ربط هستیم.

هوشیاری در ادامه افزود: خلاصه فیلمنامه و سیناپس آن به نویسندگی شهریار صابری آماده شده و در حال برنامه ریزی و مقدمات کار هستیم، وی در مورد موضوع فیلم گفت با توجه به حساسیت موضوع انشاالله در خبرهای بعدی گزارشی کامل در این رابطه خواهیم داد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول