اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا نداشتیم/ لغو مراسم اعتکاف امسال در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد بیماران مشکوک به کرونا دائما در نوسان است اما تا این لحظه هیچ بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا در کاشان و آران و بیدگل وجود نداشته است.

بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا نداشتیم/ لغو مراسم اعتکاف امسال در کاشان

سید علی رضا مروجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تاکنون دو نفر از مشکوکین به ویروس کرونا در کاشان از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان کاشان نمازهای جماعت در مساجد، برگزاری مراسم مذهبی، جشن‌های عروسی در تالارها، و مراسم ترحیم تا اطلاع ثانوی در کاشان برگزار نخواهد شد، گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و معتکفان نیز تصمیم به لغو مراسم اعتکاف امسال در کاشان گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه از حضور و بازدید گردشگران داخلی و خارحی از آثار تاریخی و گردشگری کاشان شامل باغ فین، خانه‌های تاریخی تپه‌های سیلک و ورودی تالار نیاسر تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد، افزود: شهروندان  تا آن‌جایی که می‌توانند برای حفظ سلامتی خود در منزل بمانند.

مروجی درباره وضعیت تعطیلی مدارس گفت: تصمیم‌گیری درباره این موضوع به عهده وزارت بهداشت است و هر تصمیمی از طریق این وزارت‌خانه اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت :خوشبختانه برخی از هیئت‌های مذهبی کاشان در تهیه ماسک و در اختیار مردم قراردادن آن پیش قدم شدند که این نشان از حس انسان‌دوستانه و مسؤولیت‌پذیری مردم نسبت به همدیگر است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول