اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای هر بخش از مدیریت شهری وظیفه ای در نظر گرفته شده است و همه امکانات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است.

بسیج همه امکانات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبات جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان تهران گفت: همانطور که می‌دانید امروز جلسه ای تشکیل شد که مربوط به بررسی همه ابعاد انتشار بیماری کرونا بود.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید این بیماری کم کم در حال اپیدمی شدن است و شاید همین الان هم اپیدمی شده است و آقای زالی این موضوع را با مسوولان شهری در میان گذاشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به زالی گفت: ایشان 24 ساعت است این مسؤولیت را قبول کرده اند و به ایشان هم تبریک باید گفت و هم تسلیت که این مسوولیت را قبول کرده است.

محسن هاشمی گفت: این جلسه برای شهر تهران بسیار مهم بوذ زیرا حضور این ویروس را نمی توان کتمان کرد و باید واقعیت ها را به مردم گفت البته نه به شکلی که بحران آفرینی شود.

وی افزود: نکته بعدی این است که قدرت انتشار این ویروس بالاتر است و شاید خطرش کمتر باشد اما بخش عمده ای از جامعه را درگیر می کند و باید به اقدامات ستاد توجه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما هم امروز به همراه مدیران شهری به خدمت ایشان آمدیم تا هم به ایشان خداقوت بگوییم و هم برای همکاری اعلام آمادگی کنیم.

محسن هاشمی گفت: امکانات شهرداری تهران زیاد است و همه عزیزان و مدیران شهری امروز در این جلسه حضور داشتند و مقرر شد تا همه به دستورات ستاد عمل کنند.

وی ادامه داد: برای هر یک از ما و هر بخش از شهرداری تهران یک کاری در نظر گرفته شده است و ما همچون گذشته که فعالیت مان را با وزارت بهداشت شروع کرده بودیم این فعالیت را چندین برابر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول