اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وضعیت برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان اصفهان چگونه است؟

با توجه به شیوع بیماری کرونا، وضعیت برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان اصفهان شهر به شهر متفاوت خواهد بود.

وضعیت برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های استان اصفهان چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا کاشانی‌نژاد عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نماز جمعه کاشان این هفته به دلیل رعایت سلامت نمازگزاران جمعه کاشان برگزار نخواهد نشد.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان گفت: با دستور آیت‌الله عب‌النبی نمازی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کاشان و بر اساس ابلاغیه دکتر علیرضا مروجی سخنگوی مدیریت بحران منطقه شمال استان اصفهان در زمینه پیشگیری از کرونا، نماز‌جمعه این هفته کاشان ۹ اسفند ماه به دلیل سلامت نمازگزاران جمعه کاشان برگزار نخواهد نشد.
 به گزارش فارس، با توجه به شیوع کرونای جدید و شدت انتقال این ویروس همه مجالس مذهبی، هنری و ورزشی از جمله هیات‌های مذهبی، مراسم ترحیم و ختم برای اموات و برنامه‌های نماز جماعت مساجد از سخنگوی مدیریت بحران منطقه شمال استان اصفهان در زمینه پیشگیری از کرونا  تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

همچنین  امام‌جمعه شهر نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اعلام کرد:  با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، فردا نمازجمعه در این شهر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسناتی ضمن تاکید بر حضور اعلام کردند که نمازگزاران با رعایت تمام عوامل بهداشتی حتما مُهر، سجاده و تسبیح شخصی همراه داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: درضمن در مساجد و نمازهای جماعت نیز از وسایل عمومی استفاده نکنید و به جهت سلامت شخصی و جامعه همه موارد پیشگیرانه را رعایت کنید.

بنابر گزارش خبرنگار فارس از شهرضا، نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر فردا برگزار نخواهد شد.

در  شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در غرب استان اصفهان نیز مانند همه هفته ‌های گذشته نماز جمعه با قید رعایت و نکات بهداشتی در میان نمازگزاران برگزار خواهد شد.

در شهرستان سمیرم نیز نماز جمعه فردا جمعه برگزار نخواهد شد.

از شهرستان نطنز نیز خبر می‌رسد با وجود نزدیکی این شهرستان به کاشان، نمازجمعه در دو شهر نطنز و بادرود به حالت عادی و مانند هفته‌های گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول