اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران چقدر است؟

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: خطوط مترو تهران برای سرفاصله حرکتی 2 دقیقه طراحی شده است.

سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران چقدر است؟

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران در مورد سرفاصله حرکت قطارهای مترو اظهارداشت: خطوط مترو تهران برای سرفاصله حرکتی 2 دقیقه طراحی شده است و با این مطالعه به دنبال شناسایی و اولویت بندی گلوگاه‌هایی هستیم که مانع رسیدن سرفاصله حرکت قطارها به میزان استاندارد است.

وی در ادامه با اشاره به این که کاهش سرفاصله حرکتی نتیجه عوامل مختلف از جمله تامین ناوگان، پارکینگ‌ها، پایانه‌های تعمیراتی، روسازی خطوط مترو، سیگنالینگ، سامانه‌های تهویه، برق و ایمنی است، عنوان کرد: همچنین با اجرای این برنامه قصد بررسی الزامات کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در اجرا و اولویت بندی اقدامات مورد نیاز برای این موضوع را داریم.

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه در طراحی و اجرای خطوط 6 و 7 و نیز توسعه خطوط این موضوع مورد دقت قرار گرفته و پس از بهره برداری کامل باید به سرفاصله 2 دقیقه برسد، عنوان کرد: این برنامه برای قسمت های در حال بهره برداری خطوط یک تا 4 مترو تهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورهای این طرح مطالعاتی اولویت‌بندی اقدامات لازم برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارها است، گفت: بدون شک این امر نه تنها منجر به سرعت یافتن اجرای اقدامات مورد نیاز برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارها می‌شود، بلکه از اتلاف بودجه و نیز خواب سرمایه جلوگیری می‌کند، زیرا در این صورت ما می‌دانیم چه اقدامی را باید در اولویت قرار دهیم؛ در نتیجه هزینه کرد برای آن به موقع انجام شده و مشمول مرور زمان نمی‌شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول