اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزمایشگاه تشخیص کرونا در کاشان برپا می‌شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بر این شد تجهیزات لازم را وزارتخانه برای کاشان ارسال کند تا مستقلا کاشان آزمایشگاه تخصصی داشته باشد.

آزمایشگاه تشخیص کرونا در کاشان برپا می‌شود

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با توجه به اینکه کاشان و آران و بیدگل نزدیکترین شهر به مرز قم هستند باید تمهید میدانی گسترده و دقیقی را انجام بدهیم؛ برای همین در تهران با وزیر بهداشت و معاونان و استاندار اصفهان جلسات و مذاکراتی انجام شد تا از پیشگیری و همه‌گیر شدن این ویروس در کاشان و آران و بیدگل جلوگیری کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اینکه مدیریت ویروس کرونا در کاشان باید یکپارچه بشود، گفت: بر اساس جلسه‌ای که با وزیر بهداشت انجام دادیم تصمیم گرفته شد یک ستاد مشترک مبارزه با ویروس کرونا در منطقه ایجاد شود تا همه  ظرفیت‌های دوشهرستان برای مبارزه با ویروس کرونا وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌های شهرستان برای مبارزه با این ویروس به عنوان بازوی این ستاد وارد عمل بشوند گفت: با توجه به  پیش‌بینی‌هایی که برای دو هفته آینده شده است و ممکن است خطرات این ویروس همه‌گیر شود از همه شهروندان تقاضا داریم این مسأله را جدی بگیرند و به نکات ایمنی و بهداشتی توجه کنند.

 ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری برای ضدعفونی کردن سطوح از تمام  ظرفیت‌های خود استفاده کنند، اذعان داشت:  نیروهای نظامی و لشکری موجود در منطقه امکانات موجود خود را برای مقابله با این ویروس به میدان بیاورند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خیرین برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده وارد عمل شده‌اند تصریح کرد: شماره حسابی توسط خیرین سلامت اعلام می‌شود تا مردم کمک‌های خود را برای تهیه مواد ضد‌عفونی کننده، ماسک، تجهیزات بهداشتی و... واریز کنند.

تشکیل آزمایشگاه مستقل برای کاشان برای تشخیص کرونا

وی با اشاره به اینکه با جلساتی که با وزیر بهداشت گذاشته‌ایم و قرار بر این شد آزمایشگاه تخصصی برای کاشان تشکیل بشود، عنوان کرد: قرار بر این شد تجهیزات لازم را وزارتخانه برای کاشان ارسال کند تا مستقلا کاشان آزمایشگاه تخصصی داشته باشد.

 ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه صاحبان صنایع و شرکت‌های بزرگ باید وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در اختیار کارگران خود بگذراند، تصریح کرد: از صاحبان و مدیران کارخانجات به خصوص شرکت‌های بزرگ نظیر سایپا سیتروئن و فولاد امیرکبیر برای مقابله با ویروس کرونا کارگران را آموزش بهداشتی بدهند در تامین لوازم شخصی کمک کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ج۳۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول