اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پروازها دچار مشکل شده‌‌اند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس بگیرند

ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پروازها دچار مشکل شده‌‌اند می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی وزارت خارجه تماس بگیرند.

ایرانی‌هایی که به دلیل توقف پروازها دچار مشکل شده‌‌اند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس بگیرند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه با اشاره به تشکیل ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت خارجه در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که به منظور ساماندهی و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنانی که با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد ایران از سوی تعدادی از کشورها در ارتباط با ویروس کرونا، با مشکلاتی مواجه شده‌اند، ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه تشکیل شده و آماده پاسخگویی به سوالات هم میهنان ارجمند است.

براساس این اطلاعیه هموطنان ایرانی می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹ تماس گرفته و از آخرین تحولات و اقدامات انجام شده ‌در این خصوص آگاه شوند.

لازم به ذکر است پیش از این شماره موبایلی برای این کار اختصاص داده شده بود که به منظور سهولت در تماس به تلفن ثابت تغییر یافت.(اینجا)

به گزارش فارس، در پی لغو پروازهای برخی شرکت‌های هواپیمایی از مبدا و به مقصد ایران در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، برخی از هموطنان ایرانی در کشورهایی از جمله امارات عربی متحده، ترکیه و گرجستان با مشکل مواجه شدند. در همین راستا و در پی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری و سرکنسولگری‌‌ ایران در دبی و رایزنی‌ها با مقامات اماراتی ظرف دیروز امروز چند پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی به دبی انجام و اقدام به بازگرداندن هموطنان ایرانی به کشور کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول