اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سیل به 900 واحد مسکونی در استان اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 900 واحد مسکونی در فریدون‌شهر، پشت‌کوه و بویین میان‌دشت و در مناطق چادگان و فریدن تحت تأثیر سیل قرار گرفت.

سیل به 900 واحد مسکونی در استان اصفهان خسارت وارد کرد

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سیل اخیر در غرب استان اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته هشدار درباره سیل به غرب استان اعلام شد و تمامی مرخصی‌ها تا آخر هفته گذشته لغو شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این‌که هشدارهای لازم توسط پیامک و مقامات محلی به ساکنان در معرض خطر در مناطق غربی اعلام و تمهیدات لازم درخصوص پیشگیری از سیل انجام شد، افزود: 350 گروه و تیم امدادی در جاده‌ها و سطح استان آمادگی پیدا کردند و در پایگاه‌های امداد و نجات شهری و روستایی، هلال‌احمر، پلیس راه و راهداری و فوریت‌های پزشکی استقرار و ارائه خدمت کردند.

وی با اشاره به میزان بارندگی در هفته گذشته در غرب استان اصفهان گفت: در مناطق شهری فریدون شهر 70 میلی‌متر و در ارتقاعات بیش از 120 میلی‌متر بارش داشتیم، 80 مورد امدادرسانی در مناطق جاده‌ای و منازل مسکونی انجام شد، تخلیه آب از منازل پشت‌کوه در فریدون‌شهر انجام شد و به خودروهای در راه مانده امدادرسانی شد و توسط اکیپ‌های امداد شهرداری‌ها در سیل کمک‌رسانی انجام شد.

شیشه‌فروش با بیان این‌که سیلاب‌ها در رودخانه‌های سطحی کنترل و هدایت شد، عنوان کرد: روز بعد از سیل بازرسی توسط تیم‌های بنیاد مسکن انحام شد، 900 واحد مسکونی در فریدون‌شهر و پشتکوه و بویین میان‌دشت و در مناطق چادگان و فریدن تحت تأثیر سیل قرار گرفت و خسارت جزئی از 20 تا 70 درصد در مناطق شهری و روستایی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به خسارت وارد شده به زمین‌های کشاورزی در مناطق پشت‌کوه در سیل غرب استان خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی همه خسارت‌ها را ارزیابی کردند و توسط بنیاد مسکن تسهیلات مقاوم سازی و بازسازی به آن‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول