اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

2 خدمت جایش را به 2 خطبه نماز جمعه لاهیجان داد

نماز جمعه این هفته لاهیجان به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری لغو شد ولی امام‌جمعه لاهیجان در ابتکاری جالب دو خدمت برای مردم را جایگزین دو خطبه نماز جمعه کرد.

2 خدمت جایش را به 2 خطبه نماز جمعه لاهیجان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام‌جمعه شهرستان لاهیجان در اقدامی تحسین‌برانگیز باهدف صیانت از سلامتی نمازگزاران در بحران فراگیر کروناویروس، برگزاری نماز جمعه لاهیجان را لغو و کارکرد عملیاتی نماز را با ارائه دو خدمت ستودنی تغییر داد.

حجت‌الاسلام سلیمانی در خدمت نخست با ایجاد ستاد مردمی مبارزه با کرونا در دفتر خود و فراخوان فعالان و سفیران سلامت مردم ازجمله نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، روسای اوقاف، هلال‌احمر، مرکز بهداشت و تنی چند از مسؤولین و کارشناسان به بحث و بررسی کارشناسی در خصوص چگونگی استفاده از ظرفیت عملیاتی شهرستان در این خصوص پرداختند که قرار شد بلافاصله عملیاتی شود.

 امام‌جمعه لاهیجان در خدمت دوم به دیدار از بیماران و پرستاران بیمارستان پیروز این شهر رفت و ضمن بازدید میدانی و بررسی روند خدمات‌رسانی رزمندگان عرصه سلامت به گفت‌وگو با این مجموعه خدوم پرداخت.

سلیمانی در جمع پرستاران و پزشکان این بیمارستان خطاب به آنان گفت امروز به معنای واقعی کلمه، لاهیجان حرم سلامت و پرستاران ازجان‌گذشته و مدافعان سلامتی مردم هستند.

وی می‌گوید لاهیجان قطب درمان کرونا معرفی‌شده اما امکانات حفاظتی برای پرسنل کافی نیست.

امام‌جمعه لاهیجان از بی‌توجهی مسؤولین و گلایه از آنان، از وعده‌های چندروزه و انتظار مردم که جان بیماران را به خطر انداخته انتقاد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن دعوت مردم به حفظ هوشیاری در برابر سوءاستفاده دشمن از شرایط ایجادشده در کشور بیان کرد: در این کروناهراسی هدف اصلی، جنگ شناختی دشمن است
و مردم باید هوشیارانه در این جنگ بیولوژیک با سلاح صبر و مراقبت به مهار این ویروس منحوس بروند.

سلیمانی با اشاره به لغو برگزاری این هفته نماز جمعه اعلام کرد که کارکرد نماز، امروز خود را نشان داد و بعد از بیمارستان با جلسه‌ای دوساعته تصمیمات خوبی بر عهده فعالان و سفیران سلامت گمارده شده که باید انجام شود و در این خصوص به‌شدت پیگیر هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول