اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 3 هزار و 335 پرونده تخلفاتی برای واحدهای متخلف در زنجان

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل 3 هزار و 335 پرونده تخلفاتی برای واحدهای متخلف خبر داد و گفت: در آستانه عید نوروز بازرسی‌های نظارتی تشدید شده است.

تشکیل 3 هزار و 335 پرونده تخلفاتی برای واحدهای متخلف در زنجان

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی از سوی اصناف، بازرسی‌های مستمر از سوی بازرسان انجام می‌شود.

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون 50 هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، اضافه کرد: این بازرسی‌ها در بخش کالا و خدمات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و 335 فقره پرونده تخلفاتی در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: پرونده واحدهای متخلف به تعزیرات ارسال می‌شود.

مسلمی در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی خبر داد و گفت: اجرای این طرح از 15 اسفندماه تشدید خواهد شد که در این رابطه نیز از ظرفیت 35 بازرس استفاده می‌شود.

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های نظارتی ویژه سازمان صمت استان با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود، اضافه کرد: این طرح در دو بخش کالا و خدمات انجام و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی و کالاهای ویژه نوروز بیان کرد: این هشدار را به اصناف متخلف می‌دهیم، که با برهم زنندگان بازار به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول