اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نبض بزرگ‌ترین شهر صنعتی ایران در هیاهوی کرونا منظم می‌زند

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: نبض فعالیت بزرگترین شهر صنعتی کشور برغم هیاهوی ویروس کرونا همچنان منظم می‌زند.

نبض بزرگ‌ترین شهر صنعتی ایران در هیاهوی کرونا منظم می‌زند

داود میرزائی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه نبض بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور در هیاهوی کرونا منظم می‌زند، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 50 هزار کارگر در 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ ساوه جمعیت 70 درصدی ساوه را شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کارگران سربازان خط مقدم تولید و صنعت به شمار می روند، اظهار کرد: تلاش و همت این قشر در چنین شرایط حساس شیوع این ویروس، در چرخش چرخ صنعت و اقتصاد ستودنی است.
وی بیان کرد: تاکنون موردی از ابتلای کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در ساوه و زرندیه گزارش نشده است و خط های تولید با درایت مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش خستگی ناپذیر کارگران همچنان فعال است.
میرزائی ضمن تاکید بر حفظ سلامت کارگران با رعایت اصول خودمراقبتی و نیز ضدعفونی کارخانجات اظهار امیدواری کرد مدیران و کارگران ضمن رعایت نکات بهداشتی و درمانی مورد نظر دانشکده علوم پزشکی ساوه بتوانند این دوره حساس را پشت سر بگذارنند.
دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: توجه به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در اجتماعات مانند سالن های غذاخوری، رستوران ها، سرویس هایی که جا به جایی کارگران را از شهر صنعتی کاوه به داخل شهر ساوه بر عهده دارند مرتب بر اساس شاخص های بهداشتی مورد توجه دانشکده علوم پزشکی رعایت و ضدعفونی شود.
وی اضافه کرد: اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان ها مبادرت به ضدعفونی اماکن کرده اند و بصورت روزانه گزارش خود را اعلام می کنند و انتظار می رود مسئولان بهداشتی شاغل در این واحدها همچون 10 روز گذشته به رعایت نکات بهداشتی برای کنترل این ویروس دقیق باشند.
میرزائی با بیان این که انتظار تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی را به هیچ عنوان نداریم، افزود: تعطیلی این واحدها به اقتصاد کشور ضربه مهلکی وارد می کند.
وی اظهار کرد: سلامتی جامعه کارگری به عنوان بازوان توانمند اقتصاد حائز اهمیت است از این رو با نظارت و پیگیری موارد مطروحه تا پایان زمان شکست کرونا ویروس و نظارت بر آنها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول