اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب ۴ واحد متخلف عرضه‌کننده مواد بهداشتی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در شرایط حساس کنونی، بازرسی منظم و مستمر دادستان‌ها از نحوه توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده نقش بازدارنده و مؤثری در کاهش گرانفروشی و احتکار این مواد دارد.

پلمب ۴ واحد متخلف عرضه‌کننده مواد بهداشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات مؤثری در استان صورت گرفت و در جلسه‌ای که برای رسیدگی به همین موضوع تشکیل شد مقرر شد دادستان‌های سراسر استان شخصاً نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده لوازم بهداشتی و مواد ضد‌عفونی‌کننده را انجام دهند و مشکلات حوزه‌های رسیدگی خود را رفع کنند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته از تمامی حوزه‌های قضایی استان، شاهد ورود به موقع دادستان‌ها در بازدیدهای میدانی در استان بوده‌ایم و تاکنون بیش از ۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه طرح نظارت بر واحد‌های عرضه‌کننده لوازم بهداشتی استان از هفته گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز شد، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با کسانی که اقدام به گرانفروشی و احتکار لوازم بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و دیگر مواد مایحتاج مردم کنند در صورت مشاهده و یا گزارش طبق قانون برخورد خواهدکرد و تاکنون ۴ واحد از جمله داروخانه که مبادرت به گرانفروشی و احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کرده بودند، پلمب شدند.

اکبری بیان کرد: در تمام حوزه‌های قضایی کارگروه پیشگیری از تضییع حقوق عامه متشکل از معاونت غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی، رئیس تعزیرات و رئیس صنعت و معدن و تجارت و کارشناسان مربوطه، پلیس اماکن عمومی و دادستان تشکیل شده و مردم استان در جریان باشند دستگاه قضایی استان ضمن هشدار به محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم با افرادی که به دنبال سوءاستفاده از شرایط فعلی برای کسب سود‌های نامشروع هستند، به طور جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول