اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجتناب از القای ناامیدی/مردم هشدارهای مسئولان بهداشت را جدی بگیرند

ترس، استرس و روحیه ناامیدی انسان سالم را هم از پا درمی‌آورد، دقت کنیم در رفتار و گفتار از القاء ناامیدی و انرژی منفی اجتناب ورزیم.

اجتناب از القای ناامیدی/مردم هشدارهای مسئولان بهداشت را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه شهر اردکان در یادداشتی با عنوان "از القای ناامیدی اجتناب کنیم" نوشت:

با صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی سلامت و عافیت برای همه مردم عزیز و شریف
ابتدا بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های سربازان، فرماندهان و مدافعان جبهه سلامت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. خداوند متعال از همه آفات و بلیات محفوظتان دارد و خدمت بی‌منت شمارا از برترین باقیات‌الصالحات عمرتان محسوب فرماید ان‌شاءالله.

این روزها و هفته‌های پر تب‌وتاب می‌گذرد و برخی برترین و عظیم‌ترین خدمتِ عمرشان رقم می‌خورد و در مقابل برای برخی فرصت‌طلبان و سوءاستفاده کنندگان بزرگ‌ترین جنایتِ عمرشان ثبت می‌گردد و به‌زودی هر دو گروه، آثار و نتایج عملکرد خود را در دنیا و آخرت خواهند دید.

امروز صبح در جلسه شورای تأمین شهرستان، ضمن استماع گزارش و نظرات مسئولان محترم، بیش‌ازپیش در جریان خدمات و اقدامات پیشگیرانه قرار گرفتم.

به اقشار مختلف مردم سفارش می‌کنم هشدارهای مسئولان بهداشت را جدی بگیرند و حتی‌الامکان عمل نمایند.

ترس، استرس و روحیه ناامیدی انسان سالم را هم از پا درمی‌آورد، دقت کنیم در رفتار و گفتار از القاء ناامیدی و انرژی منفی اجتناب ورزیم.

از حضرت امام رضا علیه‌السلام روایت‌شده: "عَلَیکُم بِسِلَاحِ الأَنبَِیاء؛" بر شما باد استفاده از سلاح پیامبران! وقتی سؤال شد سلاح پیامبران چیست؟ حضرت فرمودند: دعا. دعا اسلحه‌ی انبیای الهی در مواجهه با خطرات است.

در کنار رعایت مسائل بهداشتی از سلاح انفاق، دعا و توسل به‌ویژه در فرصت کم‌نظیر ماه رجب غفلت نورزیم. هرروز استغفارکنیم و - هرچند مبلغی ناچیز - صدقه بدهیم. بعد از نمازها اگرچه برای چند لحظه باخدا حرف بزنیم و درخواست دفع بلا و عافیت و کمک برای خود و دیگران مطرح نماییم.

تا وقتی کارشناسان و متولیان امر ابلاغ نکرده‌اند مساجد باز است و تأکید شده دستورات بهداشتی را رعایت نمایند و افراد ضعیف و دارای آثار بیماری در نماز جماعت حاضر نشوند.

ما شرعاً و قانوناً تابع نظرات کارشناسیِ متخصصان و مسئولان امر هستیم و از عموم مردم به‌ویژه نمازگزاران محترم و ائمه محترم مساجد درخواست می‌شود به هشدارها و پیام‌ها توجه نموده، از دستورات احتمالی مسئولان در روزهای آتی تبعیت نمایند.

امام زمان علیه‌السلام و عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌فرمایند: من خاتم اوصیا هستم و خداوند به‌وسیله من بلا را از اهل و شیعیانم دفع می‌کند ( أَنَا خَاتَمُ الأَوصِیَاءِ بِی یَدفَعُ أللهُ عَن أَهلِی وَ شِیعَتِی).

با توسل به حضرت ولی‌عصر (عج) و دعا و صدقه و در صورت امکان قربانی جمعی و شراکتی برای سلامتی آن حضرت از خداوند متعال می‌خواهیم جمیع بلایا را رفع و دفع فرماید.ان‌شاءالله

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول