اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کلیه مسابقات فوتبال باشگاهی لغو شد/ بسکتبال زیر بار تعطیلی نرفت

بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، کلیه مسابقات باشگاهی در سطح کشور لغو شد.

کلیه مسابقات فوتبال باشگاهی لغو شد/ بسکتبال زیر بار تعطیلی نرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرانجام فدراسیون فوتبال قانع شد تا کلیه مسابقات باشگاهی را در کشور به حالت تعلیق در آورد.

این تصمیم بنا بر تصمیمی مبنی بر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش گرفته شد.

بر همین اساس، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی، همچنین فولاد خوزستان و ماشین سازی که قرار بود روز پنجشنبه هفته جاری در خوزستان برگزار شود، به همراه دیدار تیم نفت مسجدسلیمان مقابل شهرداری در بوشهر لغو و به زمان دیگر موکول شد.

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه، دیگر تیم‌های خوزستانی حاضر در دسته های پایین تر هستند که مسابقات این تیم ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این در حالی است که هنوز فدراسیون بسکتبال برای تعطیلی مسابقات این رشته متقاعد نشده و قرار است پنجشنبه هفته جاری، دو دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور در شهرهای آبادان و ماهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/72013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول