اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای مستمر ضدعفونی و گندزدایی آرامستان بهشت محمدی سنندج

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج با بیان اینکه هر روز و بطور مستمر بخش‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی و همچنین نمازخانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

اجرای مستمر ضدعفونی و گندزدایی آرامستان بهشت محمدی سنندج

توفیق سرفراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ویروس کرونا که از هفته گذشته  در سطح کشور شیوع یافته و باعث شد که براساس ابلاغ‌های وزارت بهداشت تمهیدات و اقداماتی از سوی اکثر سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مراجعه‌کنندگان به این سازمان جهت امورات کفن و دفن و همچنین زیارت اهل قبور در رنج بالای سنی هستند واحتمال ابتلا به این ویروس را دارند مقرر گردید تا عادی شدن وضعیت روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکنند.

وی اعلام کرد: در راستای حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان به آرامستان بهشت محمدی بخش‌های مختلف این آرامستان شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان و همچنین نمازخانه به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی از شهروندان  سنندجی که در هفته گذشته جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکردند تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری در آماده باش هستند و امورات کفن و دفن اموات را انجام خواهند داد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول