ابراهیم کشاورز در گفت وگو با خبرنگارفارس در شیراز اظهار داشت: مهم ترین خدمتی که بیمه شدگان برای استفاده از آن به واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی مراجعه می کنند مربوط به دفترچه های درمانی است.
وی افزود: افرادی که قصد دریافت دفترچه جدید دارند، قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی ابتدا از طریق سامانه خدمات غیرحضوری درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه تحویل دفترچه آنان در کمترین زمان ممکن انجام شود.
کشاورز در خصوص تمدید اعتبار دفترچه های درمانی نیز اضافه کرد: دفترچه های درمانی که تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته اند بدون نیاز به مراجعه به شعب و یا کارگزاری ها تا پایان فروردین ماه سال آینده دارای اعتبار خواهند بود.
وی ثبت و پیگیری درخواست های برخورداری از تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی را از دیگر موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی برشمرد و گفت: درحال حاضر بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری ، کمک هزینه اروتز و پروتز و کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری دیگر از خدمات سازمان از طریق درگاه خدمات غیرحضوری قابل انجام است.
کشاورز اضافه کرد: افراد قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاریهای تامین اجتماعی ابتدا از طریق درگاه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام/981008