اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فارس من | پول بلیت پرواز تهران - سبزوار آتا برگردانده می‌شود/ رفع مشکل آتا با شرکت هندلینگ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه هزینه بلیت پرواز تهران - سبزوار شرکت هواپیمایی آتا که به دلیل اختلافات مالی با شرکت هندلینگ کنسل شده بود، به مسافران برمی‌گردد.

فارس من | پول بلیت پرواز تهران - سبزوار آتا برگردانده می‌شود/ رفع مشکل آتا با شرکت هندلینگ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران این خبرگزاری در بخش فارس من خواستار پیگیری درباره پرواز تهران - سبزوار روز 11 اسفندماه مربوط به شرکت هواپیمایی آتا شده بودند که به دلیل اختلافات مالی با شرکت هندلینگ کننده، پرواز دچار مشکل شده بود. در این راستا موضوع را از سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

رضا جعفرزاده در این باره به خبرنگار فارس گفت: این مشکل مسافران شرکت آتا پیگیری شد، طبق پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری، بروز این مشکل در پرواز تهران - سبزوار آتا علت بروز مشکلات بین شرکت هندلینگ کننده و شرکت هواپیمایی آتا بوده است. 

رضا جعفرزاده افزود: در حال حاضر این مشکل بین شرکت هندلینگ کننده فرودگاه و آتا حل شده است، اما در آن پرواز موجب کنسلی پرواز شده بود.

وی تأکید کرد: شرکت هواپیمایی حتماً پول مسافران را به آنها برمی‌گرداند. 

وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه حقوق مسافر و ایمنی با شرکت‌های هواپیمایی به صورت جدی رفتار می‌کند و مسافران هم در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند انتقادات و پیشنهادات را در سایت هواپیمایی کشوری درج کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول