اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سه شنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.

برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته خواهد شد تا در شرق تهران مرکزی برای مراجعه نوآوران وفناوران علاقمند به علم اندوزی و کارآفرینی با سهولت و امکانات متنوع در دسترس باشد.

 

اسماعیل خان میرزا، مدیر دفتر توسعه فناوری و تجاری سازی دانشگاه علم و صنعت ایران در این مورد گفت: همه خدمات مورد نیاز در اکوسیستم نوآوری و فناوری از طریق این مجتمع در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقمندان راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت خواهند کرد. این افراد هم می توانند از خدمات خود مجتمع استفاده کرده یا در صورت تمایل و نیاز به مجموعه های دیگری مثل صندوق های پژوهش و فناوری در سراسر کشور معرفی شوند.

به گفته خان میرزا از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می توان به تامین مالی، مشاوره کسب و کار، تامین فضای فیزیکی، مشاوره تهیه طرح کسب و کار، توانمندسازی تیم های دانشجویی و غیره اشاره کرد.

وی افزود: این مجموعه دارای حدود ۲۳۰۰ متر مربع فضای قابل استفاده در دو طبقه بوده و نمادی از توسعه در شرق تهران خواهد بود. مراجعه به این مجتمع و استفاده از امکانات آن از خارج از دانشگاه بدون هیچ گونه محدودیتی میسر خواهد بود و انتظار می رود بهره برداری از آن تا مرداد سال ۹۹ میسر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول