اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

شیوه‌نامه بیست‌ و دومین جشنواره خوارزمی ابلاغ شد

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، شیوه‌نامه بیست‌ و دومین جشنواره خوارزمی در سال تحصیلی جاری را به استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

شیوه‌نامه بیست‌ و دومین جشنواره خوارزمی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در راستای اجرای بند 5-18 سند تحول و فراهم کردن زمینه‌های پژوهشی، تقویت و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، شیوه‌نامه برگزاری بیست‌ و دومین جشنواره خوارزمی بخش دانش‌آموزی را به استان‌ها ابلاغ کرد.

هنرجویان و دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از اول تا 30 اردیبهشت‌ماه 99 با مراجعه به سامانه ykh.medu.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام طرح خود اقدام کنند.

ایجاد زمینه‌های لازم برای بروز، رشد، پرورش و شکوفایی استعدادها، هدایت و حمایت مادی از طرح‌های دانش آموزان، کاربردی کردن علوم و ارتباط دادن آن با زندگی، ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی، آماده‌سازی نسل جوان برای ورود به رقابت‌های علمی، رفع نیازهای مراکز علمی و آشنایی دانش‌آموزان با شیوه حل مسأله از جمله اهداف این جشنواره است.

متن شیوه‌نامه را می‌توانید دانلود کنید:  جشنواره خوارزمی جشنواره خوارزمی  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول