اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیر اخراجی آموزش و پرورش و جایگاه تازه اش/ واکنش دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس به تصمیم وزیر

برکناری علی عسکر نجفی مدیر آموزش و پرورش فارس در بی خبری، آن هم در روزی که مسافر پایتخت بود، واکنش دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس را نیز برانگیخت.

مدیر اخراجی آموزش و پرورش و جایگاه تازه اش/ واکنش دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس به تصمیم وزیر

دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس حذف مدیرکل آموزش و پرورش را اعلان جنگ در حوزه آموزش خواند و گفت: نجفی فردی پاک دست، همراه دولت و از خانواده معزز شهداست که متاسفانه با وی رفتار ناشایستی کرده اند.

میراعظم هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، این رفتار را برای هر دولتی ناشایست دانست و افزود: نمی‌دانم چرا استاندار فارس با چنین تصمیمی همراه شده و زیر بار حرکت وزیر آموزش و پرورش رفته است.

 وی از برکناری نجفی به عنوان بی‌اخلاقی ‌ترین حرکت دولت تدبیر و امید یاد کرد و افزود: دلیل این برکناری هر چه باشد، نشان از رفتار غیر حرفه ای و تندرو گرایانه دارد و با منش تدبیر و امید کاملا بیگانه است.

هاشمی ادامه داد: اگر نجفی خطایی هم داشت باید طبق عدالت و بر اساس اعتدال با وی برخورد می شود تا برای حضور در جلسه تودیع و معارفه متقاعد شود، نه اینکه وقتی در سفر است فردی که هفته پیش اخراج شده را به عنوان مدیرکل معرفی کنند.

انتهای پیام/981008
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول