اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد نماینده تبریز از طرح مسکن ملی/ دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به انتقاد از طرح مسکن ملی دولت پرداخت و گفت: در این طرح دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست؛ بلکه می‌خواهد درآمدی هم از این محل کسب کند.

انتقاد نماینده تبریز از طرح مسکن ملی/ دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: در مسکن مهر آورده مردم فقط 3 میلیون تومان بود و مردم با همین رقم صاحبخانه می‌شدند؛ بعد از تحویل گرفتن خانه نیز ماهیانه 200 هزار تومان قسط پرداخت می‌کردند.

وی افزود: حالا دولت از مسکن ملی دم می‌زند که آورده مردم در این طرح باید 100 میلیون تومان باشد، بعد از یک‌سال هم به این‌ها 100 میلیون تومان وام می‎دهند تا در طولانی مدت ماهانه یک‌میلیون و 700 هزار تومان قسط وام پرداخت کنند؛ اینجا دولت هیچ امتیازی برای مردم قائل نیست بلکه می‌خواهد درآمدی هم از این محل کسب کند.

بیگی در عین حال خاطرنشان ساخت: دولت برای ارائه سند قطعی مساکن مهر که دولت قبل درست کرده و واگذاری سندهای آنها 99 ساله بود به‌طور متوسط از هر خانه 7 میلیون تومان مطالبه می‌کند و گویی بنا دارد، سر مردم کلاه بگذارد!

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم اذعان داشت: مردم این مسائل را می‌بینند و احساس می‌کنند دولت شبانه‌روز تلاش می‎کند روزی اهل عیال آنها را از چنگشان درآورد!!

انتهای پیام/60026/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول