اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مراسم معنوی اعتکاف دهه آخر رمضان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا (کوید19)و بنا به تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسوولان وزارت بهداشت و درمان و در راستای حفظ سلامت فردی و اجتماعی هموطنان کشورمان ،مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در دهه آخر رمضان برگزار خواهد شد.

مراسم معنوی اعتکاف دهه آخر رمضان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در محافل و مجالس شهرهای استان و با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا (کوید۱۹) ، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و مسؤولان در پی شیوع و گسترش این ویروس در کشور و در راستای حفظ سلامت فردی و اجتماعی هموطنان کشورمان ، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در دهه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی به مجاهدت‌های شبانه‌روزی و خالصانه عوامل درمانی و پزشکی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: اقدامات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و درمانی در مراکز درمانی شهرهای مختلف استان و کشور قابل تقدیر است و دستگاه های فرهنگی و آموزشی باید با شیوه‌های مختلف در راستای آگاهی بخشی و آگاه‌سازی جامعه تلاش و مجاهدت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فضای رعب و وحشت توسط برخی عوامل داخلی و برخی خودفروخته های خارج نشین، تصریح کرد: ایجاد فضای رعب و وحشت زیبنده نظام اسلامی نیست و دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و امید بخشی و ایجاد فضای آرام و نشاط بخش می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان با اشاره به مناسبت‌های ماه رجب و اهمیت دعا و نیایش در این ماه عزیز ، تاکید کرد: با توجه به برگزاری نمازجماعات حداقلی در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها ائمه جمعه و جماعات باید در کنار مسائل عبادی و سیاسی به مسائل بهداشتی و آگاه بخشی در خصوص این ویروس جدید بپردازند و برگزاری ایستگاه های سلامت و خدمات بهداشتی رایگان در این مجالس و محافل مورد انتظار است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بسیار قابل تقدیر حوزه پزشکی در سال های بعد از انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به دستاوردهای عظیم پزشکی و درمانی در چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت های شبانه روزی عوامل پزشکی در مراکز خدمات پزشکی و درمانی سراسر کشور و شهرهای مازندران و وحدت و همدلی مردم با رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی می‌توانیم از این شرایط هم با سربلندی عبور کنیم.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در ادامه سخنان خود به عزم ملی همه دستگاه‌های اجرایی و پزشکی کشور در مبارزه با این ویروس (کوید۱۹) اشاره و بیان داشت: مردم عزیز و فهیم کشورمان نباید به شایعات و دروغ پراکنی‌های رسانه‌ها و شبکه‌های معاند توجه کنند و امروز عزم ملی برای مقابله با این ویروس در کشور شدت گرفته و قطعا با توجه به اقدامات صورت گرفته و رعایت اصول بهداشتی این مهم ( کرونا را شکست خواهیم داد) اتفاق خواهد افتاد.

شکریان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید مجدد به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی، اظهار کرد: عبور از شرایط فعلی نیازمند همدلی و وحدت همه اقشار جامعه است و جمهوری اسلامی از کشورهای پیشرفته در حوزه پزشکی و درمانی است و بزرگنمایی ها با هدف به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است که قطعا این توطئه هم با هوشیاری ملت بزرگ ایران و مجاهدت های تلاشگران حوزه پزشکی و درمانی خنثی خواهد شد .
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول