اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معرفی داوران مسابقه عکس کار ایران/ انتشار شماره هشتم «شیوه»

افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری به عنوان داوران نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران انتخاب شدند.

معرفی داوران مسابقه عکس کار ایران/ انتشار شماره هشتم «شیوه»

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری ارزیابی آثار نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران را بر عهده دارند.

 نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران  برگزار می شود و سعید سمیعی و محمد حمزه‌ای سمت رئیس و دبیری این مسابقه را بر عهده دارند.

این مرکز به عنوان مرجع تخصصی ایجاد بسترهای کار و شغل، امیدوار است عکس هایی به دبیرخانه مسابقه برسد که ضمن پرداختن به کار به عنوان موضوع مهم اجتماعی؛ بیانگر کوشش عکاسان در نمایش واقعیت ها و آگاهی بخشی به جامعه در ارتباط با هدف این مسابقه باشد.

بر پایه تقویم این رویداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ است و بنا براعلام دبیرخانه، این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. انتخاب و داوری عکس ها، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه کنند.

 

 


* شماره هشتم مجله «شیوه» منتشر شد 
این شماره از مجله شامل آثار و گفتاری از: ابراهیم حقیقی، محمدرضا اصلانی، هوتن شکیبا، مهدی حسینی، ثمیلا امیرابراهیمی، لی جانگ دونگ و هاروکی موراکامی است.
 
همچنین در این شماره، به‌مناسبت بیست‌مین سال تاسیس خانه‌ی هنرمندان ایران، یادداشت‌هایی از  غلامحسین امیرخانی، ایرج راد، بهروز غریب‌پور، محمد سریر، محمدرضا اصلانی، محمدرضا عبدالملکیان، سیف‌الله صمدیان، سیدمحمد بهشتی، مجید جوزانی، معصومه مظفری و مجید رجبی‌معمار به چاپ رسیده است.
 
با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و سلامت افراد، شیوه در بسته‌بندی‌های سلفونی، راهی کیوسک‌ها و کتاب‌فروشی‌‌ها شده است. از مخاطبان تقاضا شده است بعد از خرید شیوه، آن را از سلفون خارج کرده، سلفون را دورانداخته و دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول