اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

غرب در ماجرای «کرونا» هم به‌دنبال بازی سیاسی و جنگ روانی است

یک کارشناس مسائل سیاسی در هرمزگان گفت: غربی‌ها در ماجرای کرونا نیز به دنبال فریب افکار عمومی و بازی سیاسی هستند.

غرب در ماجرای «کرونا» هم به‌دنبال بازی سیاسی و جنگ روانی است

علی احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: مواجه شدن دنیا با ویروس کرونا شرایط جدید و پیچیده‌ای پیش روی ملت‌ها قرار داده است و یک همکاری بین‌المللی در حوزه انتقال دانش مقابله با این ویروس ضرورت فراوانی یافته است.

وی با بیان این که کمک کردن کشورها به یکدیگر برای مبارزه با این ویروس و جلوگیری از شایع شدن آن اهمیت فراوانی یافته است، تصریح کرد: چینی‌ها بدلیل آغاز این بیماری از کشورشان، تجربیات بسیار خوبی در زمینه مقابله با این بیماری دارند و حضور پزشکان ارشد چینی در کشورمان برای کمک به کادرهای درمانی نشانه روشنی از عمق روابط راهبردی ایران با چین است.

این کارشناس حوزه مسائل سیاسی اضافه کرد: غربی‌ها و بخصوص آمریکا در ماجرای ویروس کرونا نیز به دنبال فریب افکار عمومی و راه‌انداختن بازی سیاسی جدیدی هستند، تصریح کرد: نباید این ویروس را بیش از اندازه بزرگ کرد و همین طور نباید آن را دست کم گرفت. لذا باید به اندازه واقعی خودش به مردم هشدار داد و در عین حال از سلامت عمومی مردم در این زمینه با آگاهی‌بخشی عمومی صیانت کرد.

احمدی گفت: ارسال فیلم و عکس از بیماران مبتلا به کرونا در کشورمان و وضعیت آنها به رسانه‌های خارج از کشور عمدتا با رویکرد ایجاد جنگ روانی صورت می‌گیرد و این در حالی است که ما شاهد هستیم که تلاش‌های فراوانی در سطح ملی برای مهار این بیماری در جریان است و همه مسؤولان و مردم در این زمینه یک صدا و همدل هستند.

وی همچنین بیان داشت: مقابله جدی دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی با احتکارکنندگان ماسک، دستکش و لوازم بهداشتی مورد نیاز این روزهای مردم بهترین کاری است که می‌تواند قوه قضاییه در شرایط حاضر انجام داده و به تقویت اعتماد عمومی در کشور کمک کند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول