اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تولید روزانه ۲۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده در پاکدشت

فرمانده سپاه پاکدشت از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های مردمی روزانه ۲۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده و ۳۰۰ هزار عدد ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

تولید روزانه ۲۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده در پاکدشت

مجید درویشی فرمانده سپاه پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان اظهار کرد: قرارگاه مبارزه با کرونا در پاکدشت راه‌اندازی شد.

وی به مبتلا شدن تعدادی از شهروندان پاکدشتی به این ویروس اشاره و مطرح کرد: مجموعه سپاه و بسیج با توجه به رسالت خود که حفاظت از مردم عزیز بوده جهت مبارزه با کرونا وارد عمل شده و با کمک ادارات شهرستان قرارگاهی به این منظور راه‌اندازی شد.

درویشی درباره اهداف قرارگاه مبارزه با کرونا بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و هماهنگی‌های انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته و اعلام حمایت تولیدی‌های خیاطی در شهرستان روزانه ۳۰۰ هزار ماسک تولید و روانه بازار می‌شود.

وی در رابطه با مشکل مواد ضدعفونی‌کننده نیز عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده مشکل مواد اولیه کارخانه‌ها در پاکدشت مرتفع و تا ۲ روز آینده روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده تولید و بین شهروندان عرضه می‌شود.

فرمانده سپاه پاکدشت از راه‌اندازی تیم‌های اطلاعات و شناسایی خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و برخورد با احتکارکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تیم‌های اطلاعاتی به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام ماموریت بوده تا با مخلین سلامت مردم برخورد قاطع انجام شود.

درویشی به بلوک‌بندی شهرستان جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم اشاره و عنوان کرد: ۱۶۰ تیم از نیروهای بسیجی در نقاط مختلف شهرستان جهت توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به مناطق کم‌برخوردار و همچنین آموزش مقابله با ویروس کالا سازماندهی شده است.

وی طبق توصیه پزشکان پیشگیری را در دستور کار قرارگاه دانست و خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر سطح شهرستان با کمک نهادهای خدمات‌رسان و ظرفیت‌های بسیج و مردم، گندزدایی به صورت روزانه تا عبور از بحران انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول