اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

اقساط تسهیلات کسب و کارهای خرد و وام‌های قرض‌الحسنه سه ماه امهال می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص طی ماههای اسفند 98 و فروردین اردیبهشت و 99 بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل می‌شود.

اقساط تسهیلات کسب و کارهای خرد و وام‌های قرض‌الحسنه سه ماه امهال می‌شود

حسین فراهانی- به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالناصر همتی در یک یادداشت اینستاگرامی نوشت در جلسه عصر امروز 98.12.13 شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها خصوصاً فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل‌ونقل و امثال آنها) اتخاذ کرد.

به این صورت که اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحنسه کلیه اشخاص طی ماههای اسفند 98 و فروردین اردیبهشت و 99 بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل بشود.

کلیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی مؤظف هستند براساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری مساعدت لازم را به عمل آورند. بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد.

به امید خلاصی هرچه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت‌های اقتصادی کشور 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول