اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع میوه شب عید زنجانی‌ها در 80 غرفه

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از توزیع میوه شب عید زنجانی‌ها در 80 غرفه خبر داد و گفت: توزیع از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.

توزیع میوه شب عید زنجانی‌ها در 80 غرفه

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: میوه شب عید در استان زنجان تأمین و انتقال آن نیز انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: برای این کار 80 غرفه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان نیز حداکثر 50 غرفه برای میوه شب عید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که کشور درگیر آن است و برای جلوگیری از ازدحام مردم، در صورتی که مسؤولان بهداشتی صلاح بدانند، توانایی افزایش غرفه‌ها را خواهیم داشت.

وی گفت: امسال ۸۰۰ تن سیب‌ درختی و یک هزار تن پرتقال تامسون در استان زنجان برای شب عید در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است،.

موسوی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در توزیع میوه شب عید بازرسی‌های لازم انجام می‌شود و این بازرسی به صورت مستمر تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان همچنین از تعطیلی نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و گفت: با عنایت به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه‌های مسؤولان بهداشتی کشور مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس، همه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل است.

وی گفت: علاوه بر نظارت‌های لازم بر توزیع میوه شب عید به بازار آخر سال نیز طبق روال سنوات گذشته نظارت خواهد شد، همچنان که این کار هم اکنون نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول