اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس پلدختر برای ضدعفونی معابر عمومی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: گردان بیت المقدس پلدختر برای ضد عفونی کردن اماکن دولتی و عمومی آماده است.

آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس پلدختر برای ضدعفونی معابر عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، منصور کریمی‌فرد در آغاز به کار قرارگاه فضای مجازی بسیج ویژه مقابله با کرونا در سطح شهرستان پلدختر اظهار داشت: مردم به شیطنت‌های رسانه‌ای ضد انقلاب با چاشنی کرونا توجه نکنند.

وی افزود: ایجاد التهاب در جامعه با چاشنی کرونا توسط رسانه‌های ضد انقلاب خط دهی جهت دار برای تضعیف روحیه ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: برخی‌ها از این فضا که مردم و کادر درمان ما نیاز به تجهیزات بهداشتی، ماسک و مواد شوینده دارند علی‌رغم تولید در کشور با عمل ناپسند احتکار قصد دارند کسب منفعت کنند.

وی افزود: شیوه شستشوی دست‌ها و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا از طریق فضای مجازی بسیج با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهیه و در شبکه‌های اجتماعی مختلف جهت اطلاع عموم مردم منتشر شود.

کریمی‌فرد یادآورشد: برخی ها در فضای مجازی با سوق دادن افکار مردم برای خرید به قیمت چند برابری از حد معمول فقط خانواده ها را تحت فشار قرار میدهند که این اقدامات آن هم در عرصه سلامت زیبنده نیست.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکان خط مقدم مقابله با ویروسکرونا افزود: مردم در کنار کادر زحمتکش پزشکی و پرستاری هستند و در این خصوص نیز سپاه با تمام ظرفیت در شهرستان برای حفظ سلامت همشهریان آماده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: گردان بیت‌المقدس در حال آماده باش است تا در روزهای آینده در خصوص ضد عفونی اماکن عمومی و دولتی در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود عمل کند.

وی اظهار داشت: در برنامه‌ای قصد داریم با حضوردر بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تجلیل کنیم.

کریمی‌فرد یادآورشد: مردم همچنان برای تار و مار کردن کرونا بایستی نکات بهداشت فردی و مهمتر شست‌وشوی دست‌ها را توجه کنند و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از زحمات قرارگاه فضای مجازی بسیج پلدختر ویژه سیلاب در شهرستان پلدختر به خاطر انتشار اخبار و کلیپ‌های مناسب و موثر تقدیر کرد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول