اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکار تویسرکانی موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات «جام الماس» شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب عنوان مقام نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی فتیس توسط علیرضا سوری ورزشکار تویسرکانی خبر داد.

ورزشکار تویسرکانی موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات «جام الماس»  شد

علی حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کسب عنوان مقام نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی فتیس توسط علیرضا سوری ورزشکار تویسرکانی خبر داد و اظهار کرد:مسابقات «جام الماس» فدراسیون نچرال در سه رشته بادی بیلدینگ، فیزیک و فیتنس با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، هلند و اوکراین به میزبانی ارمنستان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره کلاس کوهپیمایی در تویسرکان توسط باشگاه کوهنوردی فاطمیون اول اسفندماه گفت: نخستین دوره کلاس کوهپیمایی با تدریس کمال روشن برای ۳۰ نفر از علاقه‌مندان با رویکرد افزایش سطح دانش کوهنوردی ورزشکاران انجام گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به کسب مقام قهرمانی نونهالان توسط دختران شهر سرکان در مسابقات گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی افزود: این رقابت‌ها طی دو روز با حضور ۶ تیم در دو گروه سه تیمی در سالن ورزشی قائم(عج) و الغدیر برگزار شد که پس از انجام ۹ بازی تیم سرکان الف موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی  اشاره به اینکه زهرا اسکندری با هفت گل زده به عنوان بانوی گل و بهترین بازیکن این رقابت‌ها شناخته شد اضافه کرد: داوری این مسابقات را زهره یوسفی، فاطمه بختیاری، راضیه ظاهری و فاطمه بیات بر عهده داشتند.

حقیقی با اشاره به حضور مربی ژیمناستیک تویسرکان رضوان عبدالمالکی به عنوان نماینده استان همدان در کارگاه ارتقا مربیگری ایروژیم از ۳ به ۲ زیر نظر مدرس بین‌المللی سارا باطبی در تهران گفت: امیر‌محمد بیگ‌مرادی در مسابقات شنا انتخابی استان همدان رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال موفق به کسب مقام سوم صد متر قورباغه شد.

وی به برگزاری مسابقات شطرنج آموزشگاه‌های شهرستان در دو مقطع متوسطه اول و دوم در بخش پسران در سالن الغدیر اشاره کرد و گفت: در بحث انفرادی امیرعلی ارجمندی و امیررضا جلیلوند مقام اول و دوم و علی بیات و سامان نوری مشترک مقام سوم را در مقطع متوسطه اول کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه در بحث تیمی مسابقات شطرنج آموزشگاه‌های حبقوق نبی(ع) و علامه حلی موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند  بیان کرد: مرتضی بهرامی، سجاد عبدالملکی و علی صلح‌میرزایی به ترتیب مقام اول تا سوم بخش انفرادی در مقطع دوم متوسطه را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌ نمونه شهید بهشتی و آموزشگاه علامه حلی در بخش تیمی در مقطع دوم متوسطه به ترتیب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را برای خود به ثبت رسانند.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول