اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اوقاف کرمانشاه برای مقابله با «کرونا» وارد میدان شد/ توزیع 5 هزار پک بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: 5 هزار پک بهداشتی با هزینه‌ای بیش از 250 میلیون تومان تهیه شده و در فضایی کاملا بهداشتی و به دور از تجمع به دست مردم حاشیه‌نشین می‌رسانیم.

اوقاف کرمانشاه برای مقابله با «کرونا» وارد میدان شد/ توزیع 5 هزار پک بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین

حجت الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کرونا را سخت نگیریم ولی برای شکست، آن را باید جدی بگیریم.

وی گفت: همگان در کشور برای شکست کرونا در آماده‌باش هستند هر کسی در این خصوص احساس وظیفه‌ای می‌کند و دستگاه‌ها به نوبه خود و هماهنگ با هم وارد میدان شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به وظایف محول شده به این اداره‌کل در راستای مقابله با کرونا، افزود: مدیریت بقاع متبرکه با اوقاف است در این راستا این اماکن مرتبا ضدعفونی می‌شوند هر چند از مردم تقاضا داریم فعلا به زیارت نیایند.

وی مجموع موقوفات اداره‌کل اوقاف را خوب دانست به موقوفات بحث دارو و درمان اشاره و بیان کرد: از محل موقوفات دارو و درمان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی 5 هزار پک بهداشتی با هزینه‌ای بیش از 250 میلیون تومان تهیه شده تا در فضایی کاملا بهداشتی و به دور از تجمع به دست مردم حاشیه‌نشین برسانیم.

صالحی از آمادگی برای برپایی پایگاه‌های سلامت در بقاع متبرکه و امامزادگان خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر هر امامزاده را تبدیل به یک پایگاه سلامت کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا با تعطیلاتی همراه شده مشکلات اقتصادی را برای مردم به وجود آورده که قصد داریم از محل موقوفات بسته‌های حمایت غذایی شب عید برای نیازمندان تهیه کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول