اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا در کرمانشاه؛ آمار رسمی به تفکیک شهرستان‌ها/ تاکنون موردی از ابتلا در کودکان نداشته‌ایم

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه، مجموع افراد ابتلا به ویروس کرونا را 22 مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین آمار ابتلایان مربوط به شهر کرمانشاه با 11 مورد است.

کرونا در کرمانشاه؛ آمار رسمی به تفکیک شهرستان‌ها/ تاکنون موردی از ابتلا در کودکان نداشته‌ایم

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا از روز اول شروع اپیدمی تا ساعت 12 شب گذشته، اظهار داشت: مجموع افراد ابتلا به ویروس کرونا در استان تاکنون به 22 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان شهر کرمانشاه تاکنون 11 نفر است، افزود: تاکنون چهار مورد قطعی در اسلام‌آبادغرب، 2 مورد در کنگاور، 2 مورد در هرسین و شهرستان‌های گیلان‌غرب، صحنه و سنقرو کلیایی هر کدام یک مورد گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه شمار قربانیان ویروس کرونا در استان را سه مورد اعلام کرد و گفت: هر سه مورد سالمند و بیماری زمینه‌ای نیز داشته‌اند.

وی مجموع تعداد بیماران حاد تنفسی بستری شده در بیمارستان‌های استان از روز ابتدا شیوع کرونا ویروس تا به امروز را 323 مورد اعلام کرد و گفت: 250 نفر از این تعداد با حال عمومی مساعد از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

شکیبا با بیان اینکه در حال حاضر 71 بیمار حاد تنفسی در استان بستری داریم، گفت: ازدحام در بیمارستان گلستان وجود دارد، ولی فعلا مشکلی برای بستری بیماران حاد تنفسی در این بیمارستان نداریم.

به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه، تاکنون موردی از ابتلای کرونای مثبت در کودکان در این استان گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه کودکان نیز در معرض ویروس کرونا هستند، گفت: شهروندان شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و از حضور در اجتماعات اکیدا خودداری کنند و در منزل بمانند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول