اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

وجود 18 بیمار با تست مثبت کرونا در کرمان/2 نفر بهبود یافتند

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونای ۳ نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۱۸نفر رسید.

وجود 18 بیمار با تست مثبت کرونا در کرمان/2 نفر بهبود یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی اظهار داشت: تست کرونای ۳ نفر دیگر در استان کرمان مثبت شد، از این سه نفر یک نفر در بم، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در شهربابک بستری هستند.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان بیان کرد: تست یک مرد ۲۳ ساله اهل شهرستان بم مثبت اعلام شد، این فرد سابقه سفر به یکی از استان‌های با شیوع بالا داشته و در ستادهای انتخاباتی هم فعال بوده است.

وی ادامه داد: تست یک مرد ۴۴ساله  در شهرستان رفسنجان هم مثبت شده، وی هفته گذشته سفر به یکی از استان‌های دیگر داشته است همچنین تست یک آقای سالمند از شهرستان شهربابک که به یکی از شهرهای با شیوع بالا سفر داشته و در ستادهای انتخاباتی فعالیت داشته، مثبت شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۸ نفر مبتلا به کرونا در استان کرمان  دو نفر بهبود  پیدا کردند، یک نفر در آی سی یو و مابقی در بخش تنفسی معمولی بستری هستند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول