اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

40 دستگاه تنفس مصنوعی ویژه بیماران کرونا توسط خیران گلستانی خریداری شد

استاندار گلستان از خرید 40 دستگاه تنفس مصنوعی ویژه بیماران کرونا توسط خیران این استان خبر داد.

40 دستگاه تنفس مصنوعی ویژه بیماران کرونا توسط خیران گلستانی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 40 دستگاه تنفس مصنوعی ویژه بیماران کرونا با مبلغ 6 میلیارد تومان توسط خیرین گلستانی خریداری شد.

وی تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های تنفس مصنوعی ویژه بیماران کرونا به طور میانگین 150 میلیون تومان هزینه دارد که خیرین استان گلستان خرید 40 دستگاه تنفس مصنوعی را قبول کردند.

استاندار گلستان ابراز کرد: مردم خیر و نوعدوست استان گلستان که در همه عرصه‌های جامعه به یاری نیازمندان شتافته‌‌‌اند در این عرصه هم فرهنگ نوعدوستی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی استان گلستان مسوولیت قرارگاه پشتیبانی از تجهیزات موردنیاز دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان را با همت خیران برعهده می‌گیرد.

* حضور مردم در تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها ممنوع است
استاندار گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها بویژه ناهارخوران و النگدره خودداری کنند.

حق‌شناس اظهار کرد: مردم معمولا پایان هفته به سمت تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها روی می‌آورند با توجه به شرایطی که اکنون در جامعه ایجاد شده است مردم از حضور در جنگل‌ها و تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند تا از ابتلا و انتقال ویروس کرونا در امان باشند.

وی تصریح کرد: طی شنبه هفته گذشته بسیاری از مردم به دلیل رفتن به جنگل‌ها و مکان‌های تفریحی در استان گلستان مبتلا به بیماری کرونا و یا مشکوک ابتلا به این بیماری شدند بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم با هدف جلوگیری از انتقال این ویروس از رفتن به این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

استاندار گلستان ابراز کرد: باید حضور مردم در مکان‌های تفریحی از جمله جنگل‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع شود زیرا تا انقطاع صورت نگیرد ما شیوع بیماری ویروس کرونا را در استان خواهیم داشت.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه بهداشت فردی باید به درستی انجام شود، خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد از افرادی که به درمانگاه‌ها مراجعه کردند ترخیص شدند اگر بهداشت به درستی صورت گیرد نیاز به درمان نیست.

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول