اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هیئتی‌‌های بیرجند برای مبارزه با کرونا به میدان می‌آیند/ آغاز به کار «ائتلاف هیئت برای ملت»

مسؤول جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح «ائتلاف هیئت برای ملت» در استان خبر داد و گفت: مسؤولان ذیربط باید در تقسیم کار جریان هیئتی و مردمی را برای کمک و مقابله با ویروس منحوس کرونا ببینند.

هیئتی‌‌های بیرجند برای مبارزه با کرونا به میدان می‌آیند/ آغاز به کار «ائتلاف هیئت برای ملت»

هاشم صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، از اجرای طرح «ائتلاف هیئت برای ملت» جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا خبر داد و اظهار داشت: این طرح در وهله اول در مرکز استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در سایر شهرستان‌های استان، بیان داشت: شبکه‌ای که راه‌اندازی شده در سطح استان می‌باشد و این امکان وجود دارد که طرح مذکور در سایر شهرستان‌های استان خراسان‌جنوبی نیز اجرا شود.

مسؤول جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی در خصوص اجرای طرح و اهداف آن، عنوان کرد: از آنجایی که هیئت‌های مذهبی وظیفه احیای امر اهل بیت(ع) را دارند و باید خدمت به مردم و خدمات اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند لذا باید در تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه به‌خصوص حوادث پیش آمده جلودار باشند.

صلاحی با بیان اینکه در راستای مبارزه به ویروس منحوس کرونا نیز هیئتی‌ها آستین‌ها را بالا زده و به تمام ارگان‌های دولتی اعلام آمادگی کرده‌اند، مطرح کرد: این اعلام آمادگی در بخش‌های ضدعفونی کردن معابر عمومی، تولید ماسک و کارهای دیگری است که مسؤولان و پزشکان ذیربط در راستای آن تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: روز گذشته نامه‌ای از طرف جامعه ایمانی مشعر (کارگروه هیئات مذهبی جبهه انقلاب) به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارسال و منتظریم در تقسیم کارها هیئتی‌ها را به‌عنوان یک بال اجرایی ببینند و زمانی که نیازهایشان را اعلام می‌کنند، هیئتی‌ها هم در همان حوزه‌ای که نیازش را می‌بینند ورود کنند.

مسؤول جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه هیئت‌های مختلف برای این موضوع به ما پیوستن و منتظر تقسیم کار مسؤولان ذیربط هستیم، اضافه کرد: مسؤولان ذیربط باید در تقسیم کار جریان هیئتی و مردمی را برای کمک و مقابله با این ویروس منحوس ببینند.

صلاحی با اشاره به اجرای این طرح در استان خراسان‌جنوبی و سایر استان‌ها، عنوان کرد: طرح مذکور در سایر استان‌ها اجرا می‌شود اما به نظام‌مندی و برنامه‌ریزی تشیکلاتی که در استان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود، نمی‌باشد.

وی اعلام آمادگی هیئتی‌ها را در منظر عموم جامعه سبب القای امید به جامعه و مردم دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به کمک این جریان مردمی نیازمند هستند و خواستاریم مسؤولان امر تمام ظرفیت‌هایی که برای مبارزه و مقابله با این ویروس لازم است را پای کار بیاورند.

مسؤول جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی ادامه داد: هیئتی‌ها نیز به‌عنوان نیروی اجرایی پای کار آمده و آمادگی خود را اعلام کرده‌اند لذا ما منتظریم از جانب این افراد (مسؤولان ذیربط) تقسیم کارها انجام و در نقشه راهی که مسؤولان دارند هیئتی‌ها هم گوشه‌ای از کار را در دست بگیرند تا با کمک هیئتی‌ها به دولتمردان اتفاقات خوبی رقم خورد.

انتهای پیام/69039/ح/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول