اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش‌ها تغییر رویه دهد

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه پارلمان آتی باید برای رفع مشکلات کشور خط‌شکن و بن‌بست‌شکن باشد، خواستار گزارش عملکرد هر 6 ماه یکبار به مردم و تغییر رویه مرکز پژوهش‌های مجلس شد.

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش‌ها تغییر رویه دهد

قاسم ساعدی منتخب مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت مجلس آتی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید بر محور معیشت تمرکز ویژه‌ای باز کند؛ چراکه این مجلس باید تلاش کند ضمن تسهیل‌گری امورات مختلف اقتصادی و معیشتی، مشکلات، سختی‌ها، تورم و گرانی را کاهش داده و سنگینی این بار را از دوش خانواده‌ها برداشته و تولید و اشتغال را در کشور افزایش دهد.

وی افزود: ما در حال حاضر درگیر بحران معیشتی و اقتصادی هستیم که مجلس یازدهم می‌تواند ضمن رفع خلاءهای موجود و رفع موانع تولید اقدامات اساسی انجام دهد.

** مجلس یازدهم به دور از شعارزدگی، موانع مردم را حذف کند

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: ظرفیت‌ها، قابلیت‌های مختلفی در کشورمان و استان‌های مختلف وجود دارد که این مجلس و دولت می‌توانند ضمن شناسایی این پتانسیل‌ها و بالفعل کردن این موضوع بر اساس سیاست‌های بالادستی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل گام‌های اساسی را برای رفع مشکلات مردم و به ویژه بهبود وضع تولید و اشتغال نه در شعار، بلکه در مقام عمل این اقدامات را دنبال کنند.

ساعدی گفت: مجلس یازدهم باید کمتر از مجالس قبلی شعار داده و در میدان عمل بتواند باری از دوش مردم بردارد و خود را خدمتگزار واقعی مردم بداند؛ چراکه مردم مطالبات به‌حقی دارند، ضمن اینکه نمایندگان مجلس هم باید بکوشند شأن و جایگاه وکالت مردم را حفظ کرده و با برنامه‌های اجرایی و کارساز و به روز مشکلات جامعه را بکاهند.

** مردم خواهان حضور مسئولان در میادین برای رفع مشکلات هستند

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس یازدهم منشا خدمات و برکات فراوانی برای ملت باشد و بتواند با تصویب برنامه‌ها به ویژه در روزها و هفته‌های ابتدایی به مردم کشورمان نشان دهد که برای ایفای وظایف 4 ساله‌اش کاملا آماده است.

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم باید در پایان هر 6 ماه به ملت ایران گزارش دهد که چه میزان توانسته دغدغه‌های مردم را کاهش داده و در روند و جریان امور و کارهای کشور راهگشا بوده است، ضمن اینکه وقتی این گزارشات اعلام می‌شود مردم هم با محورهای کارهای صورت‌گرفته در مجلس آشنا شده و می‌تواندن با ارائه پیشنهادات و انتقادات وکلایشان را برای ایفای بهتر وظایفشان در پارلمان یاری کنند.

** مجلس آتی باید مردمی‌ترین مجلس بعد از انقلاب باشد

ساعدی گفت: مجلس یازدهم باید خط‌شکن و بن‌بست‌شکن باشد و وقتی بیکاری سایه سنگینی را بر خانواده‌ها انداخته است باید مجلس آتی نشان دهد که مردمی‌ترین مجلس بعد از انقلاب است.

وی اضافه کرد: مردم به اندازه کافی شعار شنیده‌اند و خواهان مسئولانی هستند که در میدان عمل حاضر شده و با ارائه درمان برای مشکلات کشور راهگشا هستند.

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس و کارشناسان مختلف پارلمان باید تغییر رویه داده و بکوشند تولید محتوایشان منطبق با رفع نیازهای فعلی کشور بوده و خود را به روز کنند؛‌ چراکه گزارشات آنها خوراک اصلی نمایندگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول