اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با محتکران و فرصت طلبان اقتصادی برخورد کنید

امام جمعه موقت ورامین گفت: برخورد با محتکران و فرصت طلبان اقتصادی کم‌ترین انتظار مردم است که از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دارند.

با محتکران و فرصت طلبان اقتصادی برخورد کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از ‌ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر جمعه در پیامی که تحت عنوان «پیام جمعه» ایراد کرد، به شیوع بیماری کرونا در بیش از ۸۰ کشور دنیا اشاره کرد و گفت: باید بدانیم، همواره بیماری‌ها، حوادث و مرگ‌ها وجود داشته است، سالانه ۱۶ هزار نفر در پی تصادفات رانندگی در جهان فوت می‌کنند و ۵۰ الی ۵۵ هزار نفر در اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند.

وی گفت: باید با رعایت بهداشت و روحیه تعاون و همکاری بیماری کرونا را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه موقت ورامین برخورد با محتکران و فرصت طلبان اقتصادی را کم‌ترین انتظار مردم دانست و افزود: ضمن تشکر از پرستاران و پزشکان و متصدیان بیمارستان‌ها این اطمینان را می‌دهم، که این ویروس را شکست خواهیم داد.

محمودی اعلام امادگی گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا را ستودنی دانست و گفت: آمریکایی‌ها که ژست بشردوستانه در مورد کشورمان به خود می‌گیرند، اگر راست می‌گویند، تحریم‌های دارویی که با بی شرمی علیه ملت ما وضع کردند، را بردارند.

وی ضمن تسلیت درگذشت هنرمند انقلابی، جعفر کاظمی از متولیان شهری ورامین خواست، تا بودجه‌هایی که به نام فرهنگ ورامین مصوب می‌شود، را اطلاع رسانی کنند، تا مردم بدانند، سهم فرهنگ در این بین به چه میزان است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول