اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی ایستگاه تب سنجی در ورودی شهر نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از راه‌اندازی ایستگاه تب‌سنجی و آموزش کنترل بیماری کرونا در ورودی شهر نهاوند خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه تب سنجی در ورودی شهر نهاوند

مومنعلی دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از اماکن و مراکز عمومی شهرستان نهاوند اظهار کرد: روز گذشته در قالب تیم ‌مدیریتی و نظارتی پیشگیری از ویروس کرونا تعدادی از نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌های شهر نهاوند بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید سه جایگاه پمپ بنزین و سی ان جی و هفت نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند گفت: به علت عدم رعایت موازین بهداشتی دو جایگاه سوخت و چهار نانوایی، پرونده تخلف متصدیان آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح ایستگاه آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا در ورودی شهر نهاوند خبر داد و افزود: ایستگاه تب‌سنجی و آموزش به مسافرین به منظور پیشگیری ویروس کرونا در ورودی شهر نهاوند راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق این طرح برای بیماریابی افرادی که وارد شهر می‌شوند با دستگاه تب‌سنج دیجیتال ارزیابی و مشاوره انجام و آموزش لازم در مورد بیماری کرونا و راه‌های انتقال و پیشگیری این بیماری به مسافران عرضه می‌شود.

 دارابی بیان کرد: هر مسافر دارای علائم به منظور تشخیص و درمان بیماری به بیمارستان و یا مراکز درمانی ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول