اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

بررسی نهایی شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان تا پایان نیمسال تحصیلی جاری

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سعی می‌کنیم تا پایان نیم سال تحصیلی فعلی بررسی های شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان را به پایان برسانیم و ابهام و شبهات را اصلاح کنیم.

بررسی نهایی شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان تا پایان نیمسال تحصیلی جاری

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره وضعیت بررسی شیوه نامه انضباطی دانشجویان، اظهارداشت: شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در طول ترم پیش ابلاغ شد و تنها بحثی که درباره این شیوه‌نامه مطرح شد این بود که برخی افراد گفتند که نیاز است روی این شیوه‌نامه جدید بحث بیشتری شود.

وی گفت: تا به حال چند پیشنهاد درباره تغییرات شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

به گفته صدیقی، همچنین معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم دراین باره جمع بندی و پیشنهادی داشته است. 

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: از سوی دیگر، دانشگاه‌ها هم چنانچه اعلام کنند که در اجرای این  شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان دچار مشکلاتی هستند و نظرات خود را اعلام کنند.

وی گفت: سعی می‌کنیم تا پایان نیم سال تحصیلی بررسی ها را انجام بدهیم، جاهایی که نیاز به اصلاح و رفع ابهام است را اصلاح کنیم.

پیش از این، لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از پایان بررسی موارد و بخش‌های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در این معاونت خبر داده و  گفته بود: فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه شود.

محمدحسین پورعلی اقبالی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول