اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان

به همت بسیج دانشجویی جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی با همکاری مدیریت " ادبیات، هنر و رسانه " معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور هنرمندان کشور را در جشنواره بزرگ «کرونا ضد» گردهم می‌آورد.

روابط عمومی جشنواره "کرونا ضد" درباره این مراسم گفت: در ایامی که اخبار و حواشی شیوع بیماری کرونا فضای نسبتا متشنجی را در جامعه ایجاد کرده است، اولین و آخرین جشنواره «کرونا ضد» به منظور حفظ وحدت همگانی در بحران‌ها، هم افزایی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آرامش بین مردم و همچنین به تصویر کشیدن تلاش‌های بی وقفه مسئولین ذیربط، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها برای کنترل بیماری با مشارکت هنرمندان، دانشجویان و  عموم مردم برگزار می شود.

گفتنی است امید و اقتدار، وحدت ملی و جهانی، کرونا فرصت یا تهدید، کرونا و رسانه های داخلی و غربی، بیوتروریسم جهانی، پرستاران و پزشکان مدافعان سلامت، بسیج مردمی در مقابله با بحران، تلاش کار و کسب روزی با رعایت بهداشت از محورهای موضوعی این جشنواره است و هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب های ( نماهنگ، کلیپ، انیمیشن، استندآپ کمدی)، (شعر، ترانه و سرود)، (پوستر، کاریکاتور، اینفوگرافیک)، ( عکس )، (داستان کوتاه و دلنوشته) تولید کنند.

داوطلبان می بایست آثار خود را تا روز پنجشنبه 23 اسفندماه از طریق پیام رسان های بله، ایتا و سروش به شماره 09373520404 ارسال و در جشنواره شرکت دهند.

گفتنی است طبق تصمیمات شورای سیاست گذاری جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا خواهد شد و همچنین به تمامی شرکت کنندگان در بخش مسابقه گواهی حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول