اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| کمبودی برای خدمات‌رسانی به بیماران دامغانی وجود ندارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت:‌ کمبودی برای خدمات‌رسانی به بیماران در بیمارستان دامغان وجود ندارد و همه در تلاش برای خدمات‌دهی به مردم هستند.

فارس من| کمبودی برای خدمات‌رسانی به بیماران دامغانی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «لزوم تجهیز بیمارستان دامغان در دوران شیوع کرونا» از مسؤولان پرسیده‌اند که در این زمینه چه کرده‌اند.

بهراد پورمحمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در همین زمینه با بیان اینکه کمبودی برای خدمات‌رسانی به بیماران در بیمارستان دامغان وجود ندارد، به برخی از تلاش‌های انجام‌شده در راستای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان و پیشگیری از شیوع آن اشاره و اظهار کرد: شست‌وشو و ضدعفونی بخش‌های بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ازجمله در دامغان انجام شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، بیمارستان ولایت دامغان را از مراکز مهم درمانی این شهرستان دانست و گفت: معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز اخیراً از کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر واقع در مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) شهرستان دامغان دیدن کرد.

وی با بیان اینکه این مرکز از هفت صبح تا 14:30 ظهر و از 16:30 عصر تا 24 شب به همشهریان دامغانی خدمات ارائه می‌دهد، شماره تماس مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) را برای دسترسی مردم دامغان، ۳۵۲۲۴۹۹۷ اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با بیان اینکه از بخش‌های مختلف بیمارستان ازجمله بخش‌های بستری بیماران مشکوک کرونا بازدید کرده‌ایم، گفت: ضمن بازدید و ارزیابی خدمت‌رسانی به مردم دامغان، از زحمات پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کادر بهداشتی و درمانی که با ایثار و ازخودگذشتگی در حال ارائه خدمت به مردم عزیز هستند، قدردانی شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پورمحمدی از بازدید از کلینیک تخصصی برداران رضایی و درمانگاه امام حسین (ع) خبر داد و گفت: در این بازدیدها، خدمت‌رسانی به مردم را ارزیابی کردیم و هر روز بیش از گذشته نسبت به تقویت این خدمات اقدام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار اکیپ هلال‌احمر مستقر در ورودی شهرستان دامغان گفت: این اکیپ در ورودی شهرستان برای توزیع بروشور و پمفلت‌های آموزشی به‌منظور پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و همچنین ارجاع موارد مشکوک به مراکز درمانی راه‌اندازی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: برپایی ایستگاه سلامتی برای آموزش و اطلاع‌رسانی در برابر کرونا ویروس در دامغان چهارراه لاله جلوی امامزادگان جعفر و محمد (ع)، ایستگاه سلامت توسط پرسنل ستادی و محیطی شبکه بهداشت و درمان دامغان در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا ویروس و کمپین آموزشی اطلاع‌رسانی پیشگیری و مقابله با بیماری تنفسی و کرونا ویروس نیز در دامغان برپا شده است.

پورمحمدی گفت: ایستگاه سلامتی نیز همه‌روزه صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 18 در دامغان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول