اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تولید 96 جلسه محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان ابتدایی کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از آغاز تولید و ضبط محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد و گفت: در مجموع 96 جلسه محتوای آموزشی تولید ، منتشر و توزیع می‌شود.

تولید 96 جلسه محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان ابتدایی  کردستان

صدیقه عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز مدرسه تعطیل است، اما آموزش تعطیل نیست، از برنامه‌ریزی و تهیه و تولید محتوای آموزشی برای دانش‌‍‌آموزان دوره ابتدایی استان برای جبران عقب ماندگی درسی آنان خبر داد.

وی افزود: با همکاری گروه‌های آموزشی، مدیران و معلمان مجرب دوره ابتدایی استان برای دانش‌آموزان شش پایه تحصیلی از سه درس علوم، ریاضی و فارسی بر اساس بودجه بندی اسفند 98 و فروردین 99 محتوای آموزشی دروس مذکور به صورت فیلم‌های آموزشی تهیه و ضبط و در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: محتوای آموزشی تولید شده در پورتال استان، سامانه گروه‌های آموزشی و کانال‌های ارتباطی مدارس بارگذاری و در قالب CD، فلش و غیره در بین دانش‌آموزان با اولویت دانش‌آموزان حاشیه شهر و مناطق روستایی توزیع می‌شود تا در منزل از طریق این محتوای آموزشی کم آموزی درسی پیش آمده را با کمک خانواده‌ها جبران کنند.

فیلم‌های تکالیف محور در حال ضبط است

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: در اقدامی دیگر با همکاری آموزش و پرورش شهرستان مریوان فیلم‌های آموزشی کوتاه و تکالیف مهارت محور در حال ضبط است که بعد از تولید منتشر و در اختیار دانش‌ آموزان و مدارس قرار خواهد گرفت.

عبدالهی در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی مدیران و روسای آموزش و پرورش، مدیران مدارس، معلمان، راهبران آموزشی، سرگروه‌های درسی و کلیه دست اندرکاران، هدف از این اقدام را استمرار آموزش و پیگیری برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی عنوان کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، برنامه‌های درسی دانش‌آموزان را در ایامی که مدارس تعطیل است، پیگیری کرد. 

انتهای پیام/2330/72  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول