اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی تا پلمب سفره‌خانه های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی و کشف بیش از 37 هزار جفت انواع دستکش و 16 هزار عدد انواع محلول ضدعفونی کننده در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.

از دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی تا پلمب  سفره‌خانه های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۵ محتکر لوازم بهداشتی و دارویی و کشف بیش از ۳۷ هزار جفت انواع دستکش و ۱۶ هزار عدد انواع محلول ضدعفونی کننده در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بیماری کرونا ویروس در سطح استان، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی در دستور کار کلیه یگان‌های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم‌شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش، ماسک و انواع مواد شوینده و تجهیزات بیمارستانی توسط افرادی در آن شهرستان با خبر شدند.

سردار میرفیضی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت شهرستان قائم‌شهر در بازدید از انبار و واحد صنفی متهمان ۳۷ هزار جفت انواع دستکش، ۱۷ هزار عدد پد الکلی و محلول های ضدعفونی کننده و ۴۴۰ عدد ماسک فیلتردار کشف کردند.

وی با اشاره به این که ۴ نفر از متصدیان این واحدهای صنفی با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند به مردم، توصیه کرد به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

*پلمب قهوه خانه‌های متخلف در نوشهر 

محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از پلمب ۱۹ قهوه خانه و کافی شاپ متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، طرح نظارت بر سفره خانه‌ها،قهوه خانه‌ها و کافی شاپ‌ها در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفغی شدند، بیان کرد: وی از متصدیان مراکز خدماتی و اسکان مسافر در این شهرستان خواست ضمن رعایت کامل بهداشت برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از پذیرش مسافر تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

*پلمب قهوه خانه‌های متخلف در رامسر 

علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمپ ۶ قهوه خانه و سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان رامسر طرح بازدید و نظارت بر رستوران‌ها، قهوه خانه‌های سنتی در شهرستان به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌های این شهرستان بازدید کردند، افزود: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رامسر از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*پلمب خانه مهمانپذیرهای متخلف در کلاردشت 

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از پلمب ۶ مهمانپذیر و سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح نظارت بر مهمانپذیرها و سفره خانه‌های سنتی در شهرستان کلاردشت به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه مهمانپذیرها و سفره خانه‌های سنتی این شهرستان بازدید کردند، افزود: ۶ واحد کسبی مهمانپذیر وسفره خانه سنتی این شهرستان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان پلمب شد و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*پلمب سفره خانه‌های سنتی متخلف در آمل 

نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل از اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و پلمب ۱۱ سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف و همچنین جلوگیری از ارائه خدمات در قهوه خانه‌ها و رستوران‌ها در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی از کلیه سفره خانه ها و مراکز تفریحی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۱ سفره خانه سنتی متخلف در این بازدید خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آزادی از استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول