اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تلاش مسجدی‌های ارک برای رونق دادن به سفره نیازمندان/ توزیع ۱۱۰ بسته ارزاق

عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه در روز میلاد امیرالمؤمنین (ع) ۱۱۰ بسته ارزاق شامل روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد و در روز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دیگری از ارزاق را توزیع می‌کند.

تلاش مسجدی‌های ارک برای رونق دادن به سفره نیازمندان/ توزیع ۱۱۰ بسته ارزاق

حسین ارضی عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی در روز میلاد امیرالمؤ منین (ع) ۱۱۰ بسته ارزاق به خانواده‌های نیازمند شامل برنج، تن ماهی، روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای توزیع کرد.

 

وی افزود: این بسته‌های ارزاق میان خانواده‌های نیازمند منطقه ۱۲ تهران که به مسجد ارک مراجعه می‌کنند و یا خانواده‌های نیازمند متعدد شناسایی شده توسط معتمدین و هیأتی‌ها توزیع می‌شود.

 

ارضی تصریح کرد: بنا داریم به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دوم توزیع سبد ارزاق به خانواده‌های نیازمند را اجرایی کنیم که در این راستا از تمام مردم و خیرین خواستاریم با کمک‌های خود ما را برای هرچه بهتر خدمت‌رسانی کردن به این خانواد‌ه‌ها یاری کنند.

این عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت این گروه جهادی واریز کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی همچنین در شب عید نیز توزیع ارزاق، لباس و کمک‌ هزینه تهیه لباس و در ماه رمضان نیز توزیع ارزاق به نیازمندان را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول