اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را داریم

دبیر هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی گفت: شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را داریم.

شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را داریم

رضا شعرباف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فعالیت‌های رشته دوومیدانی استان آذربایجان‌شرقی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اطلاعیه ستاد مبازره با این ویروس تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: تنها مسابقاتی که از هیات دوومیدانی لغو گردید دو صحرانوری استان به‌مناسبت 29 بهمن بود و فعلا مسابقاتی را پیش رو نداشته و منتظر اعلام تقویم ورزشی از سوی فدراسیون دوومیدانی هستیم.

دبیر هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: خوشبختانه ما هنوز شانس کسب سهمیه در المپیک 2020 توکیو را داریم و مهدی پیرجهان دونده شایسته آذربایجان‌شرقی در رشته 400 متر با مانع شانس کسب سهمیه را داشته وی در سال‌جاری با درخشش خود موفق به رکورد‌شکنی در این ماده شده و امیدواریم به آنچه استحقاق دارد، دست یابد.

 شعرباف در مورد عملکرد این هیات در سال 98 خاطرنشان ساخت: سال خوبی را پشت سر گذشتیم و در چندین رده در مسابقات کشور به قهرمانی رسیده و یا جزو 3 تیم برتر بودیم و جا دارد از آقای دکتر بهتاج و آقای فیروزی تشکر نمایم که نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته و آقای صادقیان رئیس هیات هم برای موفقیت این رشته تلاش زیادی قابل تقدیری داشتند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول