اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شکوفه لبخند بر لبان کودکان کویر حک شد/ کمک ۱۵۰ میلیونی خیران در گلریزان بیرجند

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی گفت: افراد خیر در جشن گلریزان ۱۵۰ میلیون تومان برای تهیه لباس و کیف دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت سال نو کمک کردند.

شکوفه لبخند بر لبان کودکان کویر حک شد/ کمک ۱۵۰ میلیونی خیران در گلریزان بیرجند

مهدی قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: برپایی جشن گلریزان ۳۰ سال قبل توسط باستانی‌کاران زورخانه امیر عرب بیرجند با هدف کمک به دانش‌آموزان ایتام، نیازمند و بی‌سرپرست پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای بخشی از فرهنگ ایرانیان است و هدف این ورزش هم توسعه جوانمردی، ایثار و کمک به دیگران است، بیان داشت: هم‌اکنون جشن گلریزان در بیرجند به باور و فرهنگ عمومی تبدیل شده است و هدف این ورزش توسعه جوانمردی، ایثار و کمک به دیگران است.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی اشاره به برگزاری جشن گلریزان در آستانه سال 99، تبیین کرد: این جشن به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای تهیه البسه عید ایتام، کودکان نیازمند، بد سرپرست و بی‌سرپرست و محرومی که‌ قبلا توسط آموزش و پرورش شناسایی شده برگزار شد.

قمری با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا جشن گلریزان بدون حضور تماشاچی ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محل زورخانه موسی‌بن جعفر(ع) برگزار شد، اعلام کرد: خیران ۱۵ میلیون تومان در جشن گلریزان بیرجند برای تهیه لباس عید کودکان نیازمند اهداء کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده برای خرید لباس عید دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کم‌بضاعت، بی‌سرپرست و بد سرپرست هزینه و تا قبل از شروع سال جدید لباس‌ها و اقلام مورد نیاز خریداری و به‌دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه سال گذشته در جشن گلریزان ۱۰۰ میلیون تومان جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان جمع‌آوری شد، مطرح کرد: مردم می‌توانند تا پایان هفته کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ و شماره حساب ۰۱۰۶۵۰۰۰۶۷۰۰۳ نزد بانک صادرات واریز نمایند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول