اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حبس، تبعید و منع اشتغال مجازات متخلفان کشتار دام آلوده در بیجار

معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: دادگاه کیفری 2 شهرستان بیجار، افراد خاطی در رابطه با کشتار دام سقط شده، مریض و آلوده در بیجار را به تحمل مجازات تبعید، حبس و منع اشتغال محکوم کرد.

حبس، تبعید و منع اشتغال مجازات متخلفان کشتار دام آلوده در بیجار

 ناصر مخدوم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهاررداشت: دادگاه کیفری 2 شهرستان بیجار، افراد خاطی در رابطه با کشتار دام سقط شده، مریض و آلوده در بیجار را به تحمل مجازات تبعید، حبس و منع اشتغال محکوم کرد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان افزود: در پی تشکیل پرونده و جمع‌آوری مدارک مستند و شکایت شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار علیه دو نفر که در محل کاروانسرای خود در شهرستان بیجار اقدام به کشتار دام‌های تلف شده و سقط شده و سپس توزیع آن در برخی اماکن نموده بودند، شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان بیجار بعلت تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق ذبح غیر مجاز، توزیع و فروش گوشت‌های آلوده، سقط و تلف شده در محل غیرمجاز مورد پیگرد قرار داد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی شواهد و مدارک متقن و محرز شدن تخلف عنوان شده، یکی از متهمین را به تحمل 4 ماه حبس تعزیری و متهم ردیف دوم را نیز به تحمل 12 ماه حبس تعزیری، منع اقامت در شهرستان بیجار به مدت یک سال، منع اشتغال به دامداری و خرید و فروش دام به مدت یک سال و پلمب کاروانسرای متهم به مدت یک سال محکوم کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول