اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هیچ مورد نگران کننده‌ای در امر اهدای خون وجود ندارد

استاندار مرکزی گفت: هیچ مورد نگران کننده‌ای در امر اهدای خون وجود ندارد، تمامی پروسه اهدای خون کاملا ضدعفونی شده و استریل است.

هیچ مورد نگران کننده‌ای در امر اهدای خون وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز پس از اهدای خون خود در مرکز انتقال خود اظهار کرد: با توجه به مشکل کمبود خون پیش آمده در کشور انتظار می رود افرادی که شرایط اهدای خون دارند با اهدای خون خود به یاری نیازمندان بشتابند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ذخایر خوبی کشور و استان به شدت کاهش پیدا کرده، مردم با اهدای خون نسبت به گذر از این شرایط بحرانی همکاری کنند.

استاندار مرکزی افزود: به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهم که هیچ مورد نگران کننده‌ای در امر اهدای خون وجود ندارد، تمامی پروسه اهدای خون کاملا ضدعفونی شده و استریل است.

آقازاده افزود: ذخایر خون کشور در شرایط اضطراری است، قطعا مردم نوع دوست استان با اهدای خون خود شرایط عبور از این بحران را رقم می‌زنند.

وی گفت: اهدای خون یک امر پسندیده است که موجب نجات جان بیماران می‌شود، استان مرکزی همیشه در امر اهدای خود پیشتاز بوده و این جای بسی افتخار است.

  مدیرکل سازمان انتقال خون استان مرکزی نیز گفت: با شیوع بروز کرونا میزان اهدای خون به شدت کاهش یافته به طوری قبل از شیوع ویروس کرونا روزانه و به طور متوسط ۱۲۰ نفر برای اهدای خود مراجعه می‌کردند که این تعداد هم اکنون به روزانه ۶۰ تا ۷۰ نفر کاهش یافته است. 

فاطمه سادات مهدویانی افزود: مراکز خون گیری از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ عصر هر روز در شرایطی کاملا بهداشتی و ایزوله برای دریافت خون آماده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول