اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برنامه جدید لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانبندی دقیق مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 را اعلام کرد.

برنامه جدید لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای از زمان‌بندی جدید مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد؛ این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

سپاهان اصفهان که به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، بازی‌های هفته سوم و چهارم این تیم لغو شده بود و حالا قرار است در تاریخ‌های جدید برگزار شود؛ به این ترتیب روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برای هفته سوم، و ۶ و ۷ خرداد برای هفته چهارم در نظر گرفته شده است که سپاهان باید در بازی رفت و برگشت با النصر عربستان دیدار کند.

همچنین در هفته پنجم که روز‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود، طلایی‌پوشان با العین امارات دیدار می‌کنند و در هفته ششم که قرار است در تاریخ ۳ و ۴ تیر برگزار شود، به مصاف السد قطر خواهند رفت.

طبق برنامه جدید نیز دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آگوست (۲۰، ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه سال آینده) برگزار می‌شوند؛ بازی های برگشت این مرحله نیز در تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آگوست (۳، ۴ و ۵ شهریور ماه) برگزار خواهند شد.

مسابقات رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه) برگزار می‌شوند؛ بازی‌های برگشت این مرحله نیز در تاریخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ سپتامبر (۷، ۸ و ۹ مهر ماه) برگزار خواهد شد.

دیدارهای رفت نیمه نهایی ۲۰ و ۲۱ اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر ماه) و دور برگشت ۲۷ و ۲۸ اکتبر (۶ و ۷ آبان ماه) برگزار می‌شوند؛ مسابقات رفت و برگشت فینال نیز بدون تغییر ۲۲ نوامبر در شرق و برگشت ۲۸ نوامبر در غرب برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول